سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در رابطه با مراقبت از پوست مردان

پوست مردان از حیث بافت در مقایسه با زنان کلاژن و الاستین بیشتری داراست و زخیم تر است .در واقع غدد پربی در پوست مردان اکثر از زنان می‌باشد . از این رو محافظت از پوست مردان گوناگون تر از مراقبت از پوست در زنان هست . مردان با رعایت نکات زیر می توانن از پوست خویش حفظ کرده و پوستی صاف و جذاب داشته باشند .

بهترین عطر مردانه

لایه

برداری پوست

پاک

کردن پوست و شستن چهره دست کم دو توشه در روز از آنجایی که پوست مردان چرب تر از زنان هست ، از این رو شستشوی رخ دستکم روزمره دو توشه ضرورت دارد شستشو با آب خالی نیز کافی هست و به طبع نیاز به به کار گیری از صابون یا بقیه شوینده ها می باشد .


لایه

برداری پوست باید بگوییم که لایه برداری پوست تنها به زنان اختصاص ندارد . مردان اکثر از زنان در خارج از خانه به رمز می برند ، از این رو بازخورد با هوای آلوده و کثیف منجر به بسته شدن منافذ باز پوست مردان می شود . برای این که پوست شفاف باشد ، گشوده شدن منافذ پوست اضطراری می‌باشد ، و لایه برداری پوست هفته ای یک توشه توصیه می شود به کارگیری از لایه بردارهای خانگی هم برای لایه برداری پوست و مراقبت از پوست مردان می تواند اثرگذار باشد .


استفاده

از ضد آفتاب به کارگیری از ضد آفتاب هم در مراقبت از پوست مردان و در فی مابین مردان اهمیت ویژه ای دارااست . و تنها به تابستان اختصاص ندارد و مردان نیز می بایست مثل زنان نیز در فصل تابستان و هم در زمستان از ضد آفتاب استعمال کنند . به کارگیری از ضد آفتاب از بروز لکه های پوستی و کک و مک ناشی از فروغ آفتاب پرهیز می نماید و پوست را در برابر اشعه های سرطان زا نگهداری می کند . واجب به ذکر می باشد که ضد آفتاب انتخابی می بایست با پوست سازگار باشد . ضد آفتاب برای پوست های کم آب ، چرب و نرمال مختلف می‌باشد .


ما نیز مثل شما به دنبال خرید یک ضد آفتاب مناسب برای پوست خود بوده ایم، در مقاله ی شایسته ترین ضد آفتاب می توانید از تجربیات ما به کار گیری فرمائید .


استعمال

از افتر شیو مناسب استفاده از افترشیو برای مراقبت از پوست مردان ، نرمی و لطافت پوست آن گاه از تصحیح متداول هست . افترشیو مطلوب علاوه بر نرمی و لطافت پوست ، مانع از التهاب و آلرژی بعد از آن از اصلاح می شود . نکته ای که اینجا اهمیت دارااست این میباشد که افترشیو بایستی فاقد الکل بوده و دربردارنده ویتامین سی باشد، که نرمی و لطافت بیشتری به پوست دهد و از آن حفظ نماید . افترشیوهای حاوی الکل سبب بی آبی پوست شده و منجر به التهاب و حساسیت می شود .


بیماری

پیسی چه می‌باشد و چه‌طور درمان می شودمشاهده