سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه گزینش رایحه مطلوب

 

علاوه بر جور عطر، ساختار بو عطرها نیز از فصلی تا فصل دیگر متغییر میباشد .

 

ساختار بو مطلوب برای فصل‌پاییز عطر های نعناع هندی، خس خس، چوب دمپایی، عنبر، شکلات، گلسنگ و… میباشد .

 

بهنرین

بو مردانه

برای زمستان که هوا سردتر می‌گردد، خصوصیت بو‌ها تغییر تحول می یابد .

 

رایحه مناسب فصل سرد ساختارهای وانیل، میوه های تابستانی، دارچین، دانه بخور، عنبر و چاشنی جات می‌تواند عطرهای بی نظیری را برای شما باشد .

 

چنانچه

مبتنی بر طعم ی عطرها برای هر فصل بخواهیم پیشنهادی برای شما داشته باشیم؛

پیشنهاد مناسب خیس این میباشد که در فصل پاییز و فصل زمستان به سراغ عطرهای تلخ بروید .

 

درین فی مابین عطرهایی هم می باشند که مطلوب تمامی ی فصل ها بوده و محدودیتی هنگامی ندارند .

 

اما در حالتی که بخشی از کسانی می باشید که متناسب با فصل عطرهای خویش را تعیین می‌کنید این نشان می‌دهد که شما شخصیتی آپ دیت و با خود باوری بالا دارید .

 

 

 

خنک، نو، سرد، آبدار، مرکباتی و . . . یا این که گرم، سنگین، دودی، چرمی و . . . معیار ها و عناوینی می‌باشند که جهت گزینش فضای رایحه ی متبوع در فصل های فصل تابستان و فصل فصل زمستان مطرح میگردند .

ولی فرایند ی تعیین رایحه در فصل بهار و فصل‌پاییز؛ از فرمول و رسمی معین پیروی نمی نمایدبهترین عطر مردانه

 

 

 

 

یکسری

پیشنهاد رایحه پاییزی

به نقل از رابطه ها همگانی گران‌قیمت بایر، خنکای رو به گرمی فصل فصل بهار و گرمای رو به سردی فصل‌پاییز؛ گزینش عطری که متناسب با هوای متغیر و مختص این فصول باشد را تا حدودی طاقت فرسا می‌کند . از سالیان پیشین؛ هنگام اندرز خواستن از اهل حرفه و فروشندگان جهت گزینش عطر بهاری یا این که پاییزی با این جواب مواجه گردیده ایم که یک فعالیت ملایم تعیین کن . البته چنین پیشنهادی باعث به مدل بندی گسترده ای میگردد که تنها موجب بلاتکلیفی طولانی خیس می گردد . بعد از سالیان آزمون و غلط در این مورد به فرمولی فردی رسیده ایم که در اینجا با شما ملازمان عزیز به اشتراک میگذاریم . قابل ذکر میباشد رایحه هایی که در قالب این قاعده گزینش میکنیم بر پایه ی سلیقه و سلیقه و ذائقه بویایی هر شخص؛ متفاوت و قابل تغییر‌و دگرگون سازی می باشند .

 

 

 

با آغاز فصل پاییز؛ کماکان که زاویه تابش خورشید عوض گردیده و روزها رو به کوتاهی می‌روند؛ دمای هوا نیز کاهش محسوسی خواهد داشت که موجب می‌گردد تا با رایحه های خنک و فِرش خداحافظی کرده و روایحی گرمتر تعیین کنیم . ولی می بایست به‌این نکته دقت کرد که نصفه در آغاز این فصل هنوز نیز نشانه هایی از گرمای فصل تابستان را در خویش دارد و نمی توان در روز های تقریبا گرم مهر ماه؛ حجم متعددی از \"تام فورد توباکو وانیل\" را اسپری کرده و از منزل بیرون شد .