سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درست کردن عطر میوه طبیعی در منزل

بهترین عطر مردانه کلیه دوست دارا میباشند خوشبو باشند و چهت نیل به‌این انگیزه از عطرهای مختلف به کارگیری می‌نمایند . هر کسی در خصوص رایحه ذوق‌ای داراست ولی بو میوه جزو عطرهایی میباشد که گزینه عشق و علاقه اکثریت مردم میباشد و همگی دوست دارا‌هستند از بو‌هایی مثلل بو پرتقال، لیمو، توت خارجی و … در عطرهای روزانه خویش به کارگیری نمایند .راجع به اما عطر میوه جزو عطرهایی میباشد که گزینه عشق اکثریت مردم میباشد و کلیه دوست دارا‌هستند از عطر‌هایی مثلل عطر پرتقال، لیمو، توت خارجی و … در عطرهای روزمره خویش به کار گیری نمایند . ولی بیش خیس عطرهایی که امروزه در بازار وجود دارا میباشند دربردارنده رایحه طبیعی میوه نیستند و از مواد تصنعی و مصنوعی برای مشابه سازی رایحه میوه در آن ها مصرف گردیده میباشد ولی شما میتوانید عطر میوه دلخواه خویش را با به کار گیری از میوه‌های طبیعی در منزل بسازید و گزینه به کار گیری قرار دهید . ما در‌این نوشته‌علمی ایجاد بو میوه در خانه را به سه روش به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید و شما میتوانید با تعقیب کردن این دستورها عطر میوه خانگی خویش را به آسانی تهیه و تنظیم و به کار گیری نمایید .

 

 

روش تهیه و تنظیم رایحه میوه چاشنی‌ای با عطر پرتقالاولی روش برای تهیه و تنظیم رایحه میوه در منزل به کارگیری از پوست رنده گردیده پرتقال به یاور یکسری چاشنی میباشد که در آشپزخانه منازل یافت می شود . عطری که با این ترکیبات تهیه و تنظیم میشود خاصیت فضل بخش دارااست و می تواند تحت تیتر یک رایحه روزمره گزینه به کار گیری قرار بگیرد .

شما برای تهیه و تنظیم این بو بایستی چهار قدم زیر را دنبال فرمائید: مواد لازم را جمع آوری فرمائید: برای تهیه و تنظیم رایحه به‌این شیوه نخست می بایست مواد ما یحتاج را تنظیم فرمایید، این مواد عبارتند از یک رول دارچین طبیعی، بیست و پنج دانه هل طبیعی، پانزده عدد میخک کم آب طبیعی، یک دانه وانیل طبیعی، پوست نو یکی پرتقال و دویس میلی لیتر الکل غیرصنعتی . در ابتدا با یاری یک چاقوی تیز وانیل را به قطعات ریز خرد نمایید . بعد از آن پوست پرتقال را روی یک رنده بکشید تا لایه رویی آن مستقل شود، این فعالیت را تا جایی ادامه دهید که سفیدی پوست پرتقال معین و مشخص و معلوم شود .

 

 

چاشنی‌ها را پودر فرمائید: درحال حاضر نوبت به آماده کردن چاشنی‌های بی آبی میرسد که تنظیم کرده‌اید . با به کار گیری از یک هاون دستی به ترتیب دارچین، هل و میخک را پودر فرمائید . آن‌ها را با هم داخل هاون بریزید و و مدل هاون را با حرکات دورانی روی آنها فشار دهید تا به طور کامل خرد گردیده و به یک پودر قابل انعطاف و یک پارچه تبدیل شوند . ولی در صورتیکه نمیخواهید یا این که نمی‌توانید این عمل را با دست انجام دهید میتوانید از یک آسیاب برقی کوچک برای این خواسته استعمال نمائید .

سایر مواد را بیش خیس فرمایید: اکنون که پودر را مهیا کردید وانیل خرد گردیده، پوست پرتقال رنده گردیده و الکل را به آن بیشتر نمایید و کلیه مواد را درون یک کاسه شیشه‌ای دردار بریزید . در کاسه را ببندید و آن را محکم حرکت دهید تا همگی مواد داخل آن به خیر و خوبی ترکیب شوند آنگاه پیاله را در فضایی خنک و سوای فروغ و روشنایی قرار دهید . هر روز دو توشه پیاله را تکان دهید و این فعالیت را به زمان دو تا شش هفته ادامه دهید تا مواد جان دار در کاسه به خیر و خوبی ترکیب شوند .

 

 

رایحه را صاف نمائید: بعد از دو تا شش هفته مخلوط شیمیایی رایحه به طور کامل فراهم می شود و شما می بایست نهایی عمل یعنی صاف کردن را انجام دهید تا رایحه قابل مصرف شود . برای صاف کردن شما به یک صافی چای نیاز دارید، صافی چای را بالای یک شیشه کوچک قرار دهید و محتویات پیاله را روی صافی بریزید . بنابراین شیشه رایحه میوه دست‌ساز شما مهیا میباشد و می توانید از آن به کار گیری فرمائید . این رایحه خوشبو اثر ضداسترس دارد و خستگی و تنش‌های عصبی را کاهش میدهد .

روش تهیه و تنظیم عطر میوه با به کار گیری از روغن‌های معطردو‌مین شیوه برای تهیه و تنظیم بو میوه به کارگیری از روغن‌های معطر میباشد . شما می توانید این روغن‌های معطر ترکیبی به طور کامل طبیعی دارا میباشند و شما میتوانید آنها را از دکان‌های عطاری و طب سنتی تهیه و تنظیم فرمائید و برای تهیه و تنظیم رایحه خانگی آیتم به کار گیری قرار دهید .

برای تهیه و تنظیم رایحه مرکبات به‌این نحوه شما می بایست م بهترین عطر مردانه راحل پایین را دنبال نمائید: مواد لازم را تهیه و تنظیم فرمائید: ابتدا مواد لازم را که مشتمل بر تعدادی جور روغن معطر گیاهی میباشد تهیه و تنظیم نمائید . برای تولید این عطر شما به یک بطری پنج میلی لیتری، یک روغن حمل کننده فارغ از عطر، روغن پرتقال شیرین، روغن نارنگی، روغن بهارنارنج و روغن چوب سدر نیاز دارید . روغن حمل کننده روغنی میباشد که از تبخیر شدن روغن‌های گیاهی دوری می کند و معمولا سوای رایحه میباشد . روغن‌هایی مثل روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن دانه انگور و روغن بادام میتوانند تحت تیتر روغن حمل کننده رایحه گزینه به کارگیری قرار بگیرند .

 

روغن‌های معطر را با هم ترکیب نمائید: دو قطره از روغن پرتقال شیرین، سه قطره روغن نارنگی، سه قطره روغن فصل فصل بهار نارنج و دو قطره روغن چوب سدر را باطن یک کاسه کوچک دردار بریزید . آنگاه درب بطری را ببندید و آن را محکم حرکت دهید و بچرخانید تا روغن‌ها به خیر و خوبی با نیز مخلوط شوند . سه قطره از این ترکیب را داخل بطری کوچک عطر خویش بریزید . سایر روغن‌ها را می توانید به بدور بیندازید یا این که برای بعد از آن از آن نگه دارید .

 

 

روغن شالوده را طولانی تر فرمایید: درحال حاضر سایر کاسه پنج میلی لیتری را با روغن مبنا لبریز فرمائید و درب پیاله را ببندید . کاسه را در دستان خویش بچرخانید و تکان دهید تا روغن‌های معطر با روغن اساس ترکیب شوند و رایحه متبوع شما قابل مصرف شود . شایسته ترین روغن مبنا برای این رایحه روغن دانه انگور میباشد که هیچ بویی ندارد ولی میتوانید از روغن نارگیل گرم نیز برای این فعالیت استفاده نمایید .

 

 

از رایحه دست ساخته خویش لذت ببرید: اکنون رایحه شما مهیا میباشد و میتوانید از آن استفاده فرمایید ولی به خیال داشته باشید که روغن‌های مرکبات پوست را نسبت به نوروروشنایی خورشید بسیار مهم می‌نمایند و خوب تر میباشد از آن‌ها روی نصیب‌هایی از پوست مصرف شود که در معرض تابش نوروفروغ و روشنایی خورشید قرار نمی‌گیرند . در شرایطی که برای او‌لین توشه میباشد که از روغن‌های معطر به کارگیری می کنید صد رد صد پیشین از به فعالیت بردن رایحه پاره ای از آن را روی پوست خویش آزمایش فرمایید و در‌صورتی‌که شاهد قرمزی و تورم و خارش بودید از آن به کارگیری نکنید . به کارگیری از این رایحه برای خانم‌های آبستن و کودک ها سفارش نمیشود .