سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی ادوکلن (Eau de Cologne)

بهترین عطر مردانه

و سپس به ترتیب، Eau de Perfume با غلظتی نزدیک به 15-7% معمول ترین دسته رایحه میباشد که ماندگاری قابل قبولی داراست و به گرانی رایحه هم وجود ندارد.

 

ادو سرویس بهداشتی (Eau de Toilette) نزدیک به 6-1% غلظت داشته بوی ملایمی دارااست که ماندگاری متعددی هم ندارد و برای تمدید بوی آن می بایست یک سری توشه در حین روز از آن استعمال شود.

 

و پایان از تمامی ادوکلن (Eau de Cologne) میباشد که در واقع به عبارتی ادو سرویس بهداشتی (Eau de Toilette) میباشد، بویی ملایم داراست و ماندگاری اش نیز به به عبارتی اندازه میباشد.

 

در After Shave های اختصاصی آقایان کمترین مقدار عصاره روغنی بکار می رود به همین استدلال دوام بویش از سایر نادر خیس میباشد.

 

چرا بعضا از بوها نسبت به سایر ماندگاری بیشتری دارا‌هستند؟

 

 

 

 

 

افرادی که پوستی چرب دارا هستند معمولا بوی عطرشان نسبت به کسانی که پوست کم آب دارا‌هستند، ماندگاری بیشتری دارااست. چون پوست چرب به صورت طبیعی مرطوب میباشد و رطوبت سبب مراقبت و ماندگاری بوی بو می گردد.

 

چه کنیم تا بوی عطرمان اضافه بماند؟ 

 

 

همان طور که گفته شد ماندگاری بوی رایحه بسته به کم آب یا این که چرب بودن پوست، در اشخاص متفاوت گوناگون میباشد. در چهره قابلیت در زمان روز، استعمال از رایحه خویش را تجدید نمایید. متخصصین ایجاد تولیدات بهداشتی توصیه میکنند که بو را به پشت گوش ها و گردن خویش بزنید و مقدار پاره ای را هم بر روی پوست بدنتان به کار گیری فرمائید. با این عمل بوی رایحه شما پخش می‌شود و سریع از دربین نمی رود. یک اسپری کوچک روی موها سبب ساز میشود بوی رایحه شما در تمام روز باقی بماند.