سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قسیمبندی عطرها مبنی بر غلظتگونه های رایحه مبنی بر غلظت

بهترین عطر مردانه

شاید برای شما هم جذاب بوده که بدانید فرق ادکلن با رایحه چه چیزی است یا این که اینکه رایحه زنانه و مردانه چه تفاوتی با هم دارا‌هستند. ایده ها متفاوت علمی و غیر علمی متعددی برای شباهت و تفاوت این تولید ها موجود هست. برخی معتقدند خانم‌ها می بایست پرفیوم یا این که به عبارتی بو استعمال نمایند و ادکلن هم برای آقایان تاسیس شده است! حتماً هنگامی که برای خرید شایسته ترین رایحه زنانه یا این که مردانه به عطرفروشی رجوع‌نمایید، قفسه‌های جدا‌ای را میبینید که به گونه های ادو پرفیوم ها،‌ ادو تویلت ها و ادکلن ها اختصاص داراست. دیدنی اینجاست که شیشه و بسته‌بندی ادکلن ها در بیش تر مواقع مردانه پباده سازی میشود و عطرها در بسته‌بندی دقیق و زنانه و رنگ‌های صورتی یا این که سپید عرضه می شوند. هرچند این تفاوت‌ها نیز اضافه جنبه‌ی تبلیغاتی و بازاریابی دارااست؛ البته گشوده هم این تصور را ساخت می‌نماید که ادکلن منحصربه‌فرد آقایان میباشد و بو اختصاصی خانم هاست.
فرق بو و ادکلنفرق ادکلن و رایحه
در واقع فرمول تولید رایحه و ادکلن میباشد که تفاوت‌های این دو را معلوم مینماید. چگونگی ایجاد عطر، تصاحب کردن عصاره‌ی آن از گل‌ها، گیاهان و موادی از این دست نیز تأثیر متعددی در تفاوت فی مابین بو و ادکلن دارااست. برای پر‌نور‌خیس شدن این زمینه اذن دهید مثالی بزنیم:
روغن‌های معطر از گلی خوشبو مانند رز یا این که میوه و گیاهی معطر مانند لیمو یا این که اسطوخودوس گرفته می گردد. عطر‌ی به‌دست‌آمده غلظت متعددی دارااست و بایستی رقیق‌خیس شود. برای این مراد، بو‌ی غلیظ و متراکم را با الکل و آب ادغام مینمایند تا به رایحه یا این که ادکلن تبدیل شود. به‌عبارت بی آلایش‌خیس می‌اقتدار اعلام کرد واحد سنجش غلظت فی مابین عطر‌های خوشبو و مقدار الکل و آب، مهمترین تفاوت ادو پرفیوم‌، ادو تولیت و ادکلن‌ را تشکیل می‌‌دهد.
تقسیم‌بندی عطرها مبنی بر غلظتگونه های رایحه مبنی بر غلظت