سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطرها بوهای مختلفی دارا

بهترین عطر مردانه

عطرها بوهای مختلفی دارا هستند و ممکن میباشد شما در تهیه کردن آنان سرگردان نماید. درین نوشته ی علمی با هفت عطر شور آفرین که در طبیعت وجود دارا‌هستند آشنا می‌شویم.

 

 

 

شور چه بویی دارااست؟ آیا می شود حالا خوش و رضایت را باطن یک بطری جاری شد و در موقع نیاز استفاده نمود؟ دانش اثبات نموده است که چیزی به نام عطر شعف آفرین موجود است یعنی بو‌هایی وجود دارا هستند که فورا درحال حاضر شما‌را بهتر می کنند. این بو‌ها معمولا در طبیعت وجود دارا هستند و در عطرها هم آیتم به کار گیری قرار میگیرند. هرچند شم بویایی هر فرد الگوی یگانه خویش را دارااست ولی عطر‌هایی وجود دارا‌هستند که نسبتاً روی کلیه آدم ها اثر مشابهی دارا هستند و یک بو شعف آفرین شمرده میگردند. در‌این نوشته‌ی علمی با هفت بو شعف آفرین که در طبیعت وجود دارا‌هستند آشنا می شویم.

 

 

 

عطرها خیر فقط اقتدار این را دارا هستند که خاطره‌ها را برای شما تداعی و زنده نمایند بلکه در تولید احساس‌های مختص هم موءثر می باشند. فکر کنید شیک و فراهم در رویکرد رفتن به دفتر خویش میباشید و یک ماشین آشغال آکنده‌از کنار شما عبور می‌نماید، این حادثه ناخووشایند با بوی نامطبوعی که داراست میتواند به راحتی روز شما‌را وخیم نماید. در مقابل یک بو خوب و دلنشین اثر معکوس دارااست و میتواند بازه زمانی طولانی شما‌را بشاش و سرزنده نگه داراست. البته یک عطر شعف آفرین چه خصوصیت‌هایی داراست و کدام عطرها و بوهای طبیعی می‌باشند که‌این خواص را در خویش دارا‌هستند؟ در شرایطی که این مواد طبیعی را بشناسید میتوانید با تغییر و تحول در سبک معاش و جایگزین کردن این بو‌ها معاش شادتری داشته باشید.

 

 

 

بو مرکبات

 

میوه‌هایی که در شاخه مرکبات مدل بندی می شوند مثل پرتقال، لیمو، گرپ فروت و نارنگی همه یک قسمت مشترک در عطر خویش دارا‌هستند که‌این نوت در صنعت عطرسازی تحت عنوان نوت مرکبات شناخته میشود. تجربه اثبات نموده است که‌این عطر در بیش تر مردم شم خوب و شور تولید می‌نماید و به همین استدلال میباشد که عطرهایی که دارنده این نوت میباشند هر سال پرفروش و دوستداشتنی می باشند. کارشناسان رایحه معتقدند بو مرکبات نوعی داروی ضدافسردگی میباشد که منبع طبیعی داراست. مولکول‌های این بو هنگام استشمام مستقیما به بخشی از مغز می‌روند که وظیفه در اختیار گرفتن استرس و عصبی بودن را به عهده داراست و بدین نحوه منجر شور شخص می‌گردد. پس در حالتی که از گرفتگی و نادر حوصلگی روزمره سختی می برید عطری گزینش فرمایید که دربردارنده عطر شعف آفرین مرکبات مثل نوت لیمو یا این که پرتقال در خویش باشد.

 

 

 

عطر شعف آفرین کاج

 

در مطالعه‌ای که در کالج کیوتوی ژاپن انجام شده میباشد اثبات شده‌است که به کار گیری از رایحه و بو کاج میتواند بشاش آفرین باشد. این مساله ریشه در عشق و علاقه انسان به طبیعت و سنت‌ها و رسوم آدم‌ها داراست. به عنوان مثال در کشورهای غربی درخت کاج و بو آن مدام یادآور جشن سال نو میلادی و شب عید مسیحیان میباشد و یا این که در میهن ژاپن یادآور سنت کهن “شین رین یوکو” یا این که گام زدن در بیشه میباشد. از طرف دیگر تمامی آدم‌ها علاقمند به طبیعت می باشند و تداعی فضای بیشه‌های مملو‌از درخت برای اضافه اشخاص شعف آفرین و جالب میباشد به همین استدلال بو کاج به احتمال زیاد اثر مثبتی روی روحیه شما خواهد داشت.

 

 

 

بو گل یاس

 

گل یاس علاوه بر این که یک گل خوشگل و دوست داشتنی میباشد در طول‌های بدور در عطر‌درمانی کاربرد داشته میباشد و تحت عنوان معالجه برای افسردگی به فعالیت می‌رفته میباشد. در حال حاضر نیز دانش اثبات نموده است که عطر گل یاس یک عطر شور آفرین میباشد و خیر فقط سبب ساز از دربین رفتن افسردگی می‌گردد بلکه شما‌را هوشیارتر و پرانرژی‌خیس هم می‌نماید و فورا حس بهتری به شما می دهد. در صورتی شما هم جزو افردی می باشید که صبح روز شنبه طاقت رفتن به راز فعالیت ندارید و شم خستگی کاذب بر شما غلبه می‌نماید یک بو ملایم دربردارنده عطر گل یاس تهیه و تنظیم و به کار گیری نمایید.