سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه درست عطر زدن به موها

 

طرز درست اسپری بو به موها

بهترین عطر مردانه

آیا رایحه زدن به موها خطرناک میباشد ؟

 

اسپری بو به موها

هنگامی که بخواهید عطرتان تا بیشترین حد ممکن ماندگاری داشته باشد، یک راه و روش خیلی خوب این میباشد که آنرا به موهایتان اسپری نمایید! اکثری از خانم‌ها از اینکه رایحه را بر روی موهایشان اسپری نمایند می‌ترسند، به این دلیل که شم میکنند ممکن میباشد این فعالیت سبب ساز جراحت وصال به موهایشان شود. سوال این میباشد که آیا شما می بایست درباره ی تاثیراتی که بو قادر است روی موهای شما داشته باشد نگران باشید، یا این که این فعالیت تماما امن میباشد؟

 

چرا بنظر می‌آید که بو برای موها مضر میباشد؟

 

yektanet.com

فقط دلیلی که رایحه میتواند تاثیر مخربی روی موها داشته باشد، این میباشد که رایحه دربردارنده الکل میباشد. الکل می تواند با موهای شما ناملایمتی نماید، مخصوصا در‌حالتی که موهایتان زخم‌پذیر باشد. بخش اعظمی از عطرها برای اسپری شدن به موها پباده سازی نشده‌اند، به دلیل آنکه دربردارنده مقدار متعددی مواد شیمیایی می باشند. البته عطرهایی هم میباشند که برای استعمال بر روی گیسو امن می باشند. در حالتی که در زمینه ی عطری شک دارید، میتوانید به آفریننده ی آن طومار‌ای ارسال نمایید یا این که اینکه از یک کارشناس محافظت از گیسو بخواهید تا ببیند آیا بو متبوع شما قابل به کارگیری بر روی گیسو نیز میباشد یا این که نه.

 

چه‌طور رایحه را به صدق به موهایمان اسپری کنیم؟

 

شل ترین منش برای اسپری رایحه بر روی موی این میباشد که آنرا مستقیما به کارگیری نمائید. با مسافت‌ای حدود 8 سانتی متر، چندبار حریم سرتان و به آرامی بو را به موهایتان اسپری فرمائید. طریق دیگر که یه خرده غیر قابل اطمینان هم می‌باشد، این میباشد که جای این که حریم سرتان به صورت معادل بو بزنید، در محل های خاصی از موهایتان رایحه را اسپری فرمائید. یک طریق بهتر که حتی با موهای شما ملایم‌خیس خوی خواهد کرد، این میباشد که به کتف یا این که برس موهایتان رایحه را اسپری فرمایید. آن‌گاه مانند مدام موهایتان را کتف نمایید. با این عمل، حتی بهتر از طریق گذشته بوی خوش در میان موهایتان پخش خواهد شد و به موهای شما آسیبی نخواهد رسید.

 

مراقب موهایتان باشید!

 

منوط بر اینکه شما به خیر و طبق روال منظمی از موهایتان نگهداری نمایید، اسپری کردن مختصری بو به موهایتان، سبب تولید مشکلی نخواهد شد. ایده ی خوب دیگر این میباشد که روغن موی یا این که قابل انعطاف کننده ی مرغوبی بخرید و یک یا این که دو توشه در هفته بسته به نیاز موهایتان، از آن به کار گیری نمائید. این فعالیت به نگهداری لطافت و درخشندگی موهای شما یاری خواهد کرد. به کارگیری از قابل انعطاف کننده همینطور از زخم بو یا این که اسباب های آرایشی شیمیایی دیگر به فولیکول های موهایتان پرهیز مینماید.

 

بجای اینکه از عطرهای منحصربه‌فرد تن بر روی موهایتان به کارگیری نمایید، چرا عطری منحصر به کارگیری بر روی موها خریداری نکنید؟ عطرهای مختلفی برای این مراد در بازار وجود دارد و از آنجایی که منحصر به کارگیری بر روی موی پباده سازی گردیده‌اند، دیگر جای هیچ نگرانی باقی نخواهد ماند.

 

همینطور شایان ذکر میباشد، بعداز رنگ آمیزی موهایتان درصورتی که رایحه روی آن اسپری نمائید، سبب خواهد شد تا رنگ موهایتان زود پاک شود. در حالتی‌که این نکات را به خیال و خاطر بسپارید، خواهید توانست تا سوای هیچ مشکلی از بو بر روی موهایتان به کارگیری فرمائید. از این پس، درانتظار شنیدن تعریفات بیشتری بر طبق اینکه چه بوی خیر و خوبی می‌دهید باشید! این را هم به خیال 1داشته باشید، سفارش می کنیم در ازای استفاده بدون واسطه بو بر روی موهایتان، آن را به برس مویتان اسپری فرمایید.