سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایسته ترین و خوشبوترین رایحه های مردانه دنیا

 

شایسته ترین و خوشبوترین رایحه های مردانه دنیا

درین نوشته‌ی‌علمی از دکان اسپلندور لیستی از شایسته ترین و خوشبو ترین بو های مردانه دنیا را به شما ارائه داده ایم . این مقاله طبق پژوهش ها انجام یافته بوسیله موسسه رنگینک (درجه دهی) نتیجه ها آمده میباشد . 

 

1- ادکلن رالف لورن پولو بلو (پولو آبی رنگ) مردانه – Polo Blue Ralph Lauren

 

بهترین عطر مردانه

ادکلن مردانه رالف لورن پولو بلو با غلظت ادو تویلت و بو ای خنک و تند بوسیله مارک رالف لورن به بازار بو و ادکلن ارائه داده شد . عطر این ادکلن در نت ابتدایی مشتمل بر خیار ، ماندارین ، خربزه و در نت میانی مشتمل بر مریم گلی ، شمعدان ، ریحان و در نت آخری دربرگیرنده مشک ، جیر و مثال های چوبی است . 

 

2- ادکلن کنت کول بلک مردانه – Black Kenneth Cole

 

 

رایحه مردانه کنت کول بلک که با بو ای خنک و تلخ به وسیله مارک کنت کول به بازار بو و ادکلن ارائه داده شد . این رایحه خوشبو مردانه در نت ابتدایی مشتمل بر زنجبیل ، ریحان ، نارنگی ، نعنا و در نت میانی مشتمل بر دانه جوز هندی ، بخور ، سدر و در نت آخری مشتمل بر برگ بنفشه شیرین ، عنبر و مشک است . 

 

3- ادکلن پاکو رابان اینویکتوس مردانه – Invictus Paco Rabanne

 

 

بو مردانه اینوکتوس محصولی از مارک پاکو رابان که در سال 2013 رونمایی شد . عطر خنک و تلخ این بو مردانه خوشبو در نت ابتدایی مشتمل بر گریپ فروت ، ماندارین ، آب دریا و در نت میانی دربرگیرنده برگ رایحه ، یاسمن پهناور گیا و در نت نهایی دربرگیرنده خزه بلوط ، نعناع هندی ، چوب گایاک و عنبر می باشد . 

 

4- ادکلن پاکو رابان وان میلیون مردانه – One Million Paco Rabanne

 

 

وان میلیون مردانه عطری میباشد گرم و شیرین که به وسیله مارک پاکو رابان در سال 2008 پا به عرصه بو و ادکلن گذاشت . این رایحه مردانه برای به کارگیری در روزهای سرد فصل‌پاییز و فصل‌زمستان مطلوب خیس میباشد . عطر وان میلیون در نت ابتدایی مشتمل بر لیمو ترش ، ماندارین ، نعناع هندی و در نت میانی دربرگیرنده دارچین ، نممونه های چاشنی ای ، گل رز و در نت نهایی مشتمل بر کهربا ، چرم و نعناع هندی می باشد . 

 

5- ادکلن مردانه گوچی گیلتی پور هوم – Guilty Pour Homme

 

 

رایحه مردانه گوچی گیلتی پور هوم در سال 2015 به وسیله مارک گوچی با بو ای ملایم و تلخ و مطلوب برای به کارگیری در چهار فصل سال به بازار بو و ادکلن ارائه داده شد . این رایحه مردانه در نت ابتدایی خویش دربرگیرنده لیمو ترش ، اسطو خدوس و در نت میانی مشتمل بر شکوفه پرتقال و در نت آخری مشتمل بر سدر و نعناع هندی می باشد . 

 

6- ادکلن کارولینا هررا 212 نیویورک مردانه – 212New York carolina Herrera

 

 

ادکلن مردانه کارولینا هررا 212 نیویورک در سال 2000 برای اولی توشه بوسیله مارک کارولینا هررا رونمایی شد . بو این بو مردانه خنک و تلخ در نت ابتدایی دربرگیرنده مثال های چاشنی ای ، مثال های سبز ، اسطوخدوس ، گریپ فروت و در نت میانی دربرگیرنده زنجبیل ، فلفل سیاه ، یاس بنفش ، یاسمن و در نت آخری مشتمل بر بخور ، مشک ، چوب کفش تابستانی و وتیور می باشد . 

 

7- ادکلن ورساچه اروس مردانه – Eros versace

 

 

ادکلن ورساچه اروس مردانه عطری میباشد خنک و شیرین که برای او‌لین توشه در سال 2012 بوسیله مارک ورساچه رونمایی شد . بو خوب این بو مردانه در نت ابتدایی مشتمل بر لیمو ترش ، سیب ، نعناع و در نت میانی دربرگیرنده لوبیا تونکا ، گل شمعدانی و در نت نهایی دربرگیرنده وانیل ، سدر ، خزه بلوط و وتیور می باشد . 

 

8- ادکلن ورساچه وی فرش (ورساچی وی فرچ) مردانه – Eau Fraiche versace

 

 

عطری خنک و شیرین با اسم ورساچه اوفرش که محصولی از مارک ورساچه میباشد و در نت ابتدایی خویش مشتمل بر لیمو ترش ، ترنج ، چوب بلسان و در نت میانی دربرگیرنده فلفل سیاه ، ترخون ، سدر و در نت آخری دربرگیرنده زعفران ، کهربا و مشک می باشد . 

 

9- ادکلن لاگوست پور هوم (لاگوست طوسی) – Pour Homme Lacoste

 

 

ادکلن لاگوست پور هوم مردانه محصولی از مارک لاگوست میباشد ، که با عطر ای گرم و شیرین در سال 2002 به بازار بو و ادکلن ارائه داده شد . عطر این رایحه مردانه خوشبو در نت ابتدایی دربرگیرنده گریپ فروت ، سیب ، ترنج ، آلو و در نت میانی دربرگیرنده هل ، دارچین ، فلفل برزیلی و در نت آخری مشتمل بر وانیل ، مشک ، رام و چوب دمپایی می باشد . 

 

10- ادکلن لاگوست اسنشیال(لاگوست سبز) مردانه – Essential Lacoste

 

 

ادکلن مردانه لاگوست اسنشیال با عطر ای خنک و تلخ در سال 2005 بوسیله مارک لاگوست وارد بازار بو و ادکلن شد . بو خنک و تلخ این مردانه خوشبو در نت ابتدایی دربرگیرنده ترنج ، نارنگی ، برگ گیسو و در نت میانی مشتمل بر فلفل سیاه ، گل سرخ بلغاری و در نت آخرین مشتمل بر نعناع هندی و چوب کفش تابستانی می باشد . 

 

11- ادکلن لاگوست ال-12-12 بلنچ مردانه – Lacoste L-12-12 Blanc

 

 

عطری مردانه با عطر ای خنک و ملایم که در سال 1927 برای او‌لین توشه به وسیله مارک لاگوست به بازار رایحه و ادکلن وارد شد . عطر لاگوست ال-12-12 بلنچ در نت ابتدایی دربرگیرنده گریپ فروت ، هل ، رزماری و در نت میانی دربرگیرنده گل مریم و در نت آخرین دربرگیرنده چرم ، جیر ، سدر و وتیور می باشد . 

 

12- ادکلن دلچی گابانا لایت بلو مردانه – Light Blue Dolce Gabbbana

 

 

ادکلن مردانه دلچی گابانا لایت بلو با بو ای خنک و ترش در سال 2007 بوسیله مارک دلچی گابانا برای او‌لین توشه به بازار بو و ادکلن ارائه داده شد . عطر این رایحه مردانه خوشبو در نت ابتدایی دربرگیرنده گریپ فروت ، ترنج ، ماندارین و در نت میانی مشتمل بر چوب بلسان ، رزماری ، فلفل سیاه و در نت نهایی دربرگیرنده بخور و مشک می باشد . 

 

13- ادکلن دلچی گابانا پور هوم مردانه – D&G Pour Homme

 

 

ادکلن دلچی گابانا پور هوم بوسیله مارک دلچی گابانا با بو ای خنک و تلخ به بازار رایحه و ادکلن وارد شد . عطر خنک و تلخ این رایحه مردانه در نت ابتدایی مشتمل بر فصل بهار نارنج ، ترنج ، ماندارین ، مرکبات و در نت میانی دربرگیرنده فلفل سیاه ، مریم گلی ، اسطوخدوس و در نت آخرین مشتمل بر لوبیا تونکا ، برگ توتون و سدر می باشد . 

 

14- ادکلن باربری بریت مردانه – Brit Burberry

 

 

ادکلن باربری بریت با عطر ای گرم و تلخ در سال 2004 به وسیله مارک باربری به بازار بو و ادکلن ارائه داده شد . عطر این بو مردانه خوشبو در نت ابتدایی مشتمل بر هل ، زنجبیل ، ترنج ، ماندارین و در نت میانی دربرگیرنده مثال های چاشنی ای ، دانه جوز ، گل رز ، سدر و در نت آخری دربرگیرنده لوبیا تونکا ، مشک ، نعناع هندی و مثال های های چوبی می باشد . 

 

15- ادکلن هوگو بوس باتلد مردانه – Boss Bottled

 

 

ادکلن مردانه هوگو بوس باتلد در سال 1998 با بو ای ملایم و تلخ بوسیله مارک هوگو بوس به بازار رایحه و ادکلن ارائه داده شد . این عطر جالب و خوشبو در نت ابتدایی مشتمل بر لیمو ترش ، ترنج ، سیب ، آلو و در نت میانی دربرگیرنده چوب ماهون ، میخک ،دارچین و در نت نهایی دربرگیرنده وانیل ، سدر ، درخت زیتون و چوب کفش تابستانی می باشد .